Budżet obywatelski – ruszył nabór wniosków

 

W poniedziałek, 6 maja rozpoczął się nabór propozycji zadań do VI edycji budżetu obywatelskiego. Potrwa do 27 maja.

Zadania można składać na dwa sposoby – na papierze lub elektronicznie. Papierowy formularz – dostępny na stronie www.konsultacje.czestochowa.pl –  wypełniamy i składamy w kancelarii Urzędu Miasta przy ul. Śląskiej lub wysyłamy pocztą na adres Urząd Miasta Częstochowy, ul. Śląska 11/13.

Drogą elektroniczną zadania zgłaszamy za pośrednictwem generatora wniosków na stronie https://budzet.czestochowa.um.gov.pl:81 Aby wypełnić wniosek przez internet, bez wychodzenia z domu, wystarczy posiadać adres mailowy, który służy do potwierdzenia złożenia zadania.

Do tej pory, w ramach czterech zakończonych edycji budżetu obywatelskiego, miasto zrealizowało ponad 400 zadań. W ramach V edycji realizowane są kolejne 123 projekty, które jesienią ubiegłego roku wygrały w głosowaniu.

Harmonogram tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego znajduje się na stronie www.konsultacje.czestochowa.pl

Szczegółowe informacji można uzyskać także w siedzibie Referatu Partycypacji i Konsultacji Społecznych Wydziału Polityki Społecznej UM (ul. Focha 19/21, pokój 32), pod numerem telefonu (34) 370 74 97, 98 lub wysyłając wiadomość na adres konsultacje@czestochowa.um.gov.pl

na podst. informacji z Referatu Partycypacji i Konsultacji Społecznych UM

tekst i foto: UM Częstochowy