czestochowska-karta-mieszkanca

Od jutra (10 stycznia) każdy częstochowianin będzie mógł złożyć wniosek o wydanie Karty Mieszkańca. Rusza System, która umożliwi korzystanie z innowacyjnego na skalę kraju Samorządowego Programu Lojalnościowego, dającego m.in. bonusy za zakupy u lokalnych przedsiębiorców.
Każdy posiadacz karty będzie zbierać punkty, które następnie będzie można wymieniać na atrakcyjne bonusy.
Uczestnictwo w Programie jest bezpłatne i dobrowolne. Uczestnik może przystąpić do udziału w Programie w dowolnym momencie jego trwania oraz może w dowolnym czasie zrezygnować z uczestnictwa w Programie.

Wniosek o wydanie karty można składać od 10 stycznia w:
– Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta – ul. Śląska 11/13
– Centrum Informacji Turystycznej – Al. NMP 65
– Wydziale Polityki Społecznej – ul. Śląska 11/13
– Wydziale Funduszy Europejskich i Rozwoju – ul. Waszyngtona 5
– Miejskim Domu Kultury – ul. Łukasińskiego 50/68
– Hali Sportowej Częstochowa – ul. Żużlowa 4

Szczegóły, a także lista przedsiębiorców biorących udział w Programie Częstochowskiej Karty Mieszkańca dostępna jest na stronie: www.karta.czest.pl.

czestochowskie24

Polityka prywatności: Redakcja czestochowskie24.pl zastrzega wszelkie prawa do portalu. Użytkownicy mogą pobierać i drukować fragmenty zawartości portalu informacyjnego czestochowskie24.pl wyłącznie do użytku osobistego. Publikacja, rozpowszechnianie zawartości niniejszego portalu lub jej sprzedaż (także framing i in. podobne metody), są bez uprzedniej pisemnej zgody redakcji zabronione i stanowią naruszenie ustaw o prawie autorskim, ochronie baz danych i uczciwej konkurencji - będą ścigane przy pomocy wszelkich dostępnych środków prawnych.

Skip to content