Koleje Śląskie poznały opinię pasażerów na temat funkcjonowania spółki. Z ankiety przeprowadzonej na przełomie marca i kwietnia wynika, że co trzeci respondent bardzo dobrze i dobrze ocenia jakość świadczonych usług. 14 proc. oceniło tę kwestię źle, 13 proc. bardzo źle. 40 proc. ofertę Kolei Śląskich oceniło przeciętnie. Natomiast 60 proc. ankietowanych dobrze wypowiedziało się na temat nowego rozkładu jazdy.
Spółka podała także dane finansowe firmy. W pierwszym kwartale tego roku odnotowano dodatni wynik finansowy w wysokości 450 tys. złotych. Każdego miesiąca o 2 mln złotych spada także zadłużenie spółki, szacowane obecnie na około 40 mln złotych.
Koleje Śląskie na 13 liniach w regionie rocznie przewożą około 16 mln pasażerów, a ich roczny budżet zamyka się w kwocie około 225 mln zł.
Mariusz Rajek