As serwisowy w Twoim domu. TAURON wspiera najlepszych sportowców

Grafika: Tauron

Startują rozgrywki Polskiej Ligi Siatkówki. Sponsorem tytularnym Ligi Kobiecej oraz 1. Ligi Mężczyzn został TAURON. Dodatkowo koncern wesprze także Puchar Polski kobiet i mężczyzn, PlusLigę i Superpuchary Polski kobiet i mężczyzn. Umowa obejmuje cztery sezony.

– Polska siatkówka ma długą i piękną historię. Rozgrywki najwyższych lig są śledzone w milionach domów. Cieszymy się, że możemy być częścią tej sportowej sagi i wspierać generowanie sportowych emocji. Największym walorem siatkówki jest jej familijność, łączy pokolenia dzięki sportowym emocjom – wyjaśnia Łukasz Zimnoch, rzecznik prasowy TAURON Polska Energia.

W PlusLidze sezonu 2020/2021 występować będzie 12 z 14 aktualnych mistrzów świata w siatkówce. Z biało-czerwonej drużyny trenera Vitala Heynena z 2018 roku poza Polską grają tylko Bartosz Kurek oraz Michał Kubiak (obaj w Japonii).

Współpracę z TAURONEM podsumowuje Kamil Składowski, dyrektor Działu Komunikacji Polskiej Ligi Siatkówki. – Zainteresowanie siatkówką rośnie, sukcesy wielu drużyn, tak męskich jak i żeńskich, wspierane milionami kibiców, przyciągają największe firmy. Witamy wśród sponsorów TAURON Polska Energia, jednego z najważniejszych graczy na polskim rynku energetycznym. Siatkówka i energia to naturalne skojarzenie, co dobrze wróży współpracy i pozwoli rozwijać tak polską siatkówkę, jak i pozycję rynkową TAURONA – dodaje Składowski.

Siatkówka kobiet wypada doskonale na tle czołowych dyscyplin w Polsce, jeżeli chodzi o zasięgi komunikacyjne. Z ekwiwalentem reklamowym przekraczającym 33 miliony złotych jest najwyżej sklasyfikowana spośród sportów kobiecych – na czwartej pozycji. W zestawieniu przygotowanym przez firmę Sponsoring Insight (z kwietnia 2020 roku) ustępuje tylko piłce nożnej mężczyzn, skokom narciarskim oraz siatkówce mężczyzn.

Walkę o Superpuchar w piłce siatkowej mężczyzn pod auspicjami PLS wznowiono w 2012 roku, z kolei panie walczyły o to trofeum po raz pierwszy w 2015 roku. Jest to starcie mistrzów Polski ze zdobywcą Pucharu Polski, które otwiera nowy sezon.

As serwisowy
W trakcie rozgrywek TAURON prowadzić będzie kampanię „As serwisowy w Twoim domu” polegającą na promocji usług serwisantów, które TAURON oferuje klientom wraz z prądem i gazem. Akcja nawiązuje do emocji towarzyszącym meczom siatkówki, a także buduje skojarzenie z niezawodnością usług TAURONA. W kampanii występują gwiazdy polskich rozgrywek ligowych sponsorowanych przez TAURON, czyli Maria Stenzel, Mariusz Wlazły oraz Tomasz Fornal. Działania promocyjne będą toczyć się głównie w Internecie.

TAURON od lat rozbudowuje wachlarz usług, które świadczą fachowcy z różnych dziedzin. Do domów klientów zawitał najpierw Elektryk 24H, który pomagał w usuwaniu awarii instalacji wewnętrznych. Potem pojawiły się usługi napraw sprzętów RTV, AGD, a także Serwisant 24H. Dziś „asy serwisowe” Spółki obejmują także naprawę sprzętu i instalacji gazowej oraz usługi szklarza, ślusarza czy hydraulika. Klienci TAURONA dodatkowo mogą skorzystać z oferty Zdrowie 24H oraz Serwisant komputerowy 24H.

Źródło: Tauron

Skip to content