Call-center na Parkitce

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny NMP w Częstochowie/ fot. WSS

Wielokrotne próby połączeń telefonicznych i bezskuteczna rejestracja na wizytę u lekarza to zmora czasów koronawirusa. Niezadowolenie pacjentów wzrasta każdego dnia, także w Częstochowie. W celu poprawy sytuacji Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Najświętszej Maryi Panny wdraża nowy system komunikacji, czyli tzw. call-center.

To nowoczesne rozwiązanie, które usprawnić ma funkcjonowanie placówki. Uruchomiliśmy dodatkowe połączenia, a system elektroniczny umożliwia bezproblemowe rezerwowanie nowych terminów do poszczególnych poradni specjalistycznych – tłumaczy dyrektor szpitala Zbigniew Bajkowski:

– Od mniej więcej tygodnia funkcjonuje w naszym szpitalu tzw. call-center. To miejsce, do którego można się dodzwonić w celu uzyskania informacji lub skorzystania z poszczególnej usługi. Nasi pacjenci skarżyli się na problemy z telefoniczną rejestracją, stąd też pomysł na stworzenie nowego rozwiązania.

Na razie usługa call-center działa tylko w szpitalu na Parkitce. Niedługo przeniesiona zostanie również do placówki przy ul. PCK.

– Zależy nam, aby mieszkańcy korzystali z tego rozwiązania. Na terenie Częstochowy odnoście nowej usługi, przeprowadzona zostanie również specjalna akcja informacyjna. Mieszkańcy otrzymają ulotki, na których podane będą numery do poszczególnych poradni. Obecnie nie ma potrzeby przyjazdu do szpitala w celu rejestracji. Prosimy o korzystanie z nowego udogodnienia.

Wszelkie informacje dotyczące połączeń telefonicznych do poszczególnych oddziałów, znaleźć można na stronie internetowej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego NMP. Przypomnijmy też, że rejestracja ogólna odbywa się pod numerem (34) 367-34-17.

ABK