Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie wydał pierwszy numer papierowego informatora dla pasażerów komunikacji miejskiej.
Ma on stanowić udogodnienie dla tych pasażerów, którzy nie korzystają z urządzeń mobilnych i komputerów, a chcą być na bieżąco ze wszystkimi informacjami dotyczącymi MPK.
– Pracownicy merytoryczni Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu przygotowali nowe narzędzie, które będzie udogodnieniem dla pasażerów częstochowskiej komunikacji miejskiej – mówi Maciej Hasik, rzecznik Miejskiego Zarządu Dróg i Transportu. – Pierwszy numer broszury informacyjnej, która dystrybuowana w wersji papierowej przybliżać będzie zmiany, nowości w organizacji autobusów i tramwajów MPK w Częstochowie, dostępny jest już w punktach obsługi klientów MPK na terenie miasta (ze szczególnym uwzględnieniem Punktu Obsługi Klienta przy zajezdni) oraz w siedzibie MZDiT w Częstochowie przy ul. Legionów 52. Mamy nadzieję, że wersja papierowa tych informacji trafi przede wszystkim do osób, które nie pozyskują wiedzy na tematy bieżące za pośrednictwem urządzeń mobilnych i komputerów, a cenią sobie tradycyjne formy przekazu, takie, jak papierowy informator – podsumowuje rzecznik.
Informator jest bezpłatny. W treści znajdziemy m.in. mapki tymczasowych organizacji tras, zmiany w rozkładach i wszelkie ważne informacje dla klientów komunikacji miejskiej w Częstochowie i regionie. Należy jednak postawić pytanie, czy MZDiT, zamiast przeznaczać fundusze na wydrukowanie gazety, która w dobie aplikacji mobilnych nie jest niezbędna, nie powinno zainwestować w bardziej potrzebne udogodnienia, jak np. większa ilość biletomatów w autobusach czy tablic informacyjnych na przystankach?
MSI
Fot.: Miejski Zarząd Dróg i Transportu w Częstochowie