Nowe numery kont i mniej blankietów opłat – TAURON wprowadza zmiany

lampka www

Grupa TAURON – największy dystrybutor i dostawca energii elektrycznej w południowej Polsce wprowadza zmiany w swoich usługach. Od marca br. klienci z obszaru częstochowskiego będą otrzymywać nowe rachunki za energię elektryczną. Zmiany związane są z wdrożeniem nowego systemu bilingowego, który umożliwi klientom dostęp do nowoczesnych usług. Co ważne, ceny za energię elektryczną nie ulegną zmianie, nie będzie też konieczności podpisywania nowych umów.
– Wszyscy klienci TAURONA będą w jednym systemie bilingowym, co oznacza, że będą mieli dostęp do wszystkich produktów, do kanałów obsługi klienta. Będą mogli załatwić zdecydowaną większość spraw przez internet bądź też przez infolinię, ale również w punktach obsługi klienta – informuje Grzegorz Lot, wiceprezes Zarządu TAURON Sprzedaż. – Każdy klient otrzyma w przesyłce nową fakturę. Na tej fakturze będzie nowy numer płatnika. Klient otrzyma również informacje o nowym koncie bankowym i to jest bardzo istotny element. Jeżeli klient płaci na podstawie bloczków, to nowy numer konta jest już tam wpisany i nic nie trzeba zmieniać. Jeśli klient płaci przez internet bądź korzysta z usługi zlecenia stałego, musi wprowadzić nowy numer konta – dodaje.
Klienci dokonujący płatności przy użyciu blankietów będą otrzymywali 5 blankietów opłat, a nie 6, jak było dotychczas. Nadpłata lub niedopłata będą zawarte na pierwszym blankiecie, na kolejnych znajdzie się wyliczona prognozowana kwota opłaty za energię elektryczną. Bez zmian pozostają okresy rozliczeniowe. Każdy klient będzie rozliczany z taką częstotliwością jak dotychczas.
Zmieni się natomiast szablon faktury za energię elektryczną. Rachunek klienta, który rozliczany jest co pół roku, będzie składać się z trzech stron. Na pierwszej znajdzie się rozliczenie za ostatnich sześć miesięcy, na drugiej wyliczenie należności prognozowanej na następny okres rozliczeniowy, a na trzeciej blankiety opłat prognozowanych.

Grupa TAURON przestrzega przed oszustami i przypomina, że nie wysyła do domów swoich klientów żadnych przedstawicieli handlowych. O wszelkich zmianach i ofertach informuje telefonicznie lub drogą listowną.

Skip to content