Wojewódzki Szpital Specjalistyczny NMP w Częstochowie/ fot. WSS

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny NMP w Częstochowie obsłuży jeszcze więcej pacjentów. Wszystko to dzięki planowanym inwestycjom, których realizacja rozpocznie się już na początku lipca. Dodatkowo, od kilku miesięcy na Parkitce działa nowy system komunikacji, czyli tzw. call-center.

To dodatkowe połączenia telefoniczne oraz system elektroniczny, umożliwiający bezproblemowe rezerwowanie nowych terminów do poszczególnych poradni specjalistycznych. – Chcieliśmy usprawnić funkcjonowanie naszej placówki – tłumaczy dyrektor szpitala Zbigniew Bajkowski:

– System działa sprawnie, choć teraz (z uwagi na sezon urlopowy) godziny pracy call center zostały nieco ograniczone. Dzwonić można od godz. 7.00 do 15.00. System zdecydowanie usprawnił zapisywanie pacjentów do poszczególnych poradni.

Nowy system to odpowiedź na zgłaszane przez pacjentów problemy, dotyczące dodzwonienia się do placówki. Warto też wspomnieć, że niedługo obsługa w szpitalu dodatkowo się polepszy. Dzięki środkom z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych oraz urzędu marszałkowskiego Wojewódzki Szpital Specjalistyczny zmodernizuje oddział gastroenterologii ogólnej:

– Chcemy wyremontować oddział gastroenterologii, aby zapewnić pacjentom większy komfort. Przebudowa usprawni również pracę personelu medycznego. Dużo środków przeznaczonych zostało na unowocześnienie tego oddziału. Mogę powiedzieć, że po zakończeniu prac oddział ten będzie jednym z najnowocześniejszych na Śląsku.

Prace rozpoczną się już 1 lipca i potrwają do końca listopada. Realizację planowanych inwestycji umożliwia również fakt, że na terenie placówki przebywa coraz mniej pacjentów covidowych.

ABK

Skip to content