Do końca czerwca 2018 roku w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Częstochowie potrwa badanie satysfakcji klienta. Jego głównym celem jest uzyskanie informacji na temat poziomu jakości usług świadczonych przez jednostkę, co pozwoli wprowadzić procedury doskonalące. Każdy z klientów, który skorzysta do końca czerwca z usługi jednej z komórek organizacyjnych MOPS, będzie mógł ocenić realizację tej usługi poprzez wypełnienie anonimowej ankiety.

W okresie przeprowadzania badania, formularze ankiety udostępniane są w formie papierowej w ogólnodostępnych miejscach na terenie komórek organizacyjnych. Przygotowano także 10 urn zlokalizowanych w pobliżu sekcji, których usługi są poddawane badaniu.

PNP

czestochowskie24

Polityka prywatności: Redakcja czestochowskie24.pl zastrzega wszelkie prawa do portalu. Użytkownicy mogą pobierać i drukować fragmenty zawartości portalu informacyjnego czestochowskie24.pl wyłącznie do użytku osobistego. Publikacja, rozpowszechnianie zawartości niniejszego portalu lub jej sprzedaż (także framing i in. podobne metody), są bez uprzedniej pisemnej zgody redakcji zabronione i stanowią naruszenie ustaw o prawie autorskim, ochronie baz danych i uczciwej konkurencji - będą ścigane przy pomocy wszelkich dostępnych środków prawnych.

Skip to content