Twórz content dla każdego i zarabiaj! Kilka słów o family friendly content

Na pewno spotkałeś się kiedyś z określeniem czegoś jako family friendly – w drobnym skrócie, oznacza to, że dany tekst, film czy jakiekolwiek inne źródło jest przyjazne każdemu, a zwłaszcza rodzinom z dziećmi. W kwestii marketingu internetowego, family friendly dotyczy najczęściej contentu, tj. treści umieszczanych na stronie www. Według założeń powinny być one odpowiednie dla osób w każdym wieku; dodatkowo nie powinny one poruszać tematów drażliwych, dotyczących hazardu, przemocy czy wulgaryzmów. Prowadzenie contentu family friendly teoretycznie pozwala na uzyskanie sporego grona odbiorców, dzięki czemu ruch na stronie wzrośnie, a ta będzie lepiej wypadać w rankingach wyszukiwarki Google. Jednak to dopiero początek zalet związanych z prowadzeniem content marketingu dla każdego.

Budowa wizerunku marki i wpływ contentu na wyniki sprzedaży – poznaj zalety!

Content family friendly jest doskonałym czynnikiem mającym wpływ na postrzeganie marki przez potencjalnych klientów. Tworząc treści przeznaczone dla każdego, Twoja grupa odbiorców może liczyć setki, a nawet tysiące zainteresowanych! Skuteczne dążenie do sukcesu będzie możliwe, jeżeli będziesz celować w powszechne gusta oraz wybierać bezpieczne tematy nie tylko dla dzieci, lecz również dla młodzieży, dorosłych, a nawet seniorów. Treści muszą być zaś przystępne dla osób o różnych stopniach rozwoju intelektualnego oraz fizycznego. Pomimo tego, że prowadzenie contentu family friendly zdaje się być utopią, powinna go tworzyć osoba doświadczona – nie zawsze bowiem treści, które my uważamy za właściwe, nie będą dla każdego. Odpowiedni dobór tematów i szczegółowe przekazywanie wiedzy jest istotne zarówno w procesie jakim jest pozycjonowanie stron, jak i prowadzenie kampanii Google Ads. Zwłaszcza, gdy Twoja oferta tyczy się wszystkich, a nie tylko określonych odbiorców.

Zlecę pozycjonowanie strony firmie Afterweb. Zobacz co oferują specjaliści

“Zlecając pozycjonowanie strony w ramach usługi dostajesz szereg działań wznoszących Twoją witrynę na wyższe pozycje w przeglądarce Google. Wysoce wykwalifikowani specjaliści zajmują się nie tylko tworzeniem contentu, ale także innymi kwestiami np. zdobywaniem linków, dbaniem o szybkość ładowania witryny oraz tworzeniem odpowiednich adresów URL. Co najważniejsze, z ich pomocą ograniczane jest ryzyko błędów, które nie tylko mogą wiązać się z niższą pozycją, ale także mogą być powodem, dla których na stronę zostaną nałożone kary. Nieumiejętne prowadzenie pozycjonowania stron z pewnością nie pomoże w osiągnięciu pozycji lidera i wyprzedzeniu konkurencji.”

źródło: https://afterweb.pl/uslugi-pozycjonowania/zlece-pozycjonowanie-strony/

Content na bazie własnych doświadczeń. Jakie tematy są przykładem family friendly?

Eksperci od wizerunku marki i działań ukierunkowanych na cel poprzez odpowiednie rozporządzanie treściom podpowiadają, że najlepszym sposobem na dobry content jest czerpanie inspiracji z własnych doświadczeń. W co lubiłeś grać, kiedy byłeś mały? Jak najlepiej spędzić deszczowy dzień w gronie najbliższych? Jaka opowieści zafascynowały ostatnio Ciebie i dziecko? To tylko jedne spośród nieskończoności przykładów, jakie można wykorzystać na stworzenie wyjątkowego artykułu, który wzbudzi u czytających pozytywne emocje i zachęci do dłuższego pozostania na Twojej stronie internetowej. Nie ulega wątpliwości, że tworzenie family friendly content wymaga wyczucia i znajomości pewnych zagadnień psychologi. Choć z pozoru wydaje się to proste, to niekiedy podejmowane działania nie zawsze wpasują się w obowiązujące ramy. Nie bez powodu w wielu agencjach zatrudniani są specjaliści od tworzenia treści potrafiący wpłynąć na emocje czytelnika.

Skip to content