W rankingu widoczności portali informacyjnych na Śląsku częstochowskie24.pl zajęło pierwsze miejsce w Częstochowie. Za nim “wCzestochowie.pl” i “zycieczestochowy.pl”.
Według raportu sporządzonego przez Agencję Silence “czestochowskie24.pl” znalazło się w gronie portali informacyjnych o najwyższej widoczności w Google w województwie śląskim – o czym mówi Aleksandra Mieczyńska, redaktor naczelna portalu.
– To bardzo cieszy, że “czestochowskie24.pl” jest najlepsze w Częstochowie. Zajmujemy też wysoką pozycję w całym województwie śląskim. To jest dla nas bardzo duże wyróżnienie. Tak wysoka pozycja świadczy o tym, że ludzie nam ufają. Ponad pięć lat istnienia portalu, który wymyślił i zbudował u podstaw dyrektor Radia Fiat – ks. Piotr Zaborski. To istnienie jest jak najbardziej uzasadnione i mamy nadzieję, że uda nam się to zaufanie co najmniej utrzymać.
Czestochowskie24.pl istnieje od 2014 roku. W ciągu kilku lat portal zyskał renomę i miano ważnego elementu komunikacyjnego w Częstochowie, o czym świadczy najwyższa widoczność w skali miasta. Jak dodaje Aleksandra Mieczyńska – w mediach przede wszystkim istotna jest wiarygodność.
– Przepis na bycie liderem? Podawanie informacji sprawdzonych, ale też koncentracja na tym, co wokół nas dobre. Wyszukiwanie informacji, które niosą pozytywne przesłanie. Ludzie tego szukają, potrzebują, a my to dajemy – wyszukując i przekazując dalej.
W rankingu uwzględniono portale z 30 największych miast pod kątem liczby ludności w województwie śląskim. Pod uwagę brano te, o zasięgu lokalnym obejmującym maksymalnie dwa miasta. Do rankingu wybrane zostały portale, które wyświetlają się w wynikach wyszukiwania Google na pierwszych dwóch stronach na frazę “wiadomości + miasto”. Sporządzony raport to także informacja dla przedsiębiorcy, gdzie warto się reklamować. “Czestochowskie24.pl” miało najwyższą widoczność w skali miasta.
ABK