Kolejną kwestią poruszaną podczas posiedzenia komitetu była lokalizacja parkingów. Przyjęto założenie, że przy projektowaniu każdego fragmentu rewitalizowanego obszaru wyznaczenie największej możliwej liczby miejsc postojowych będzie priorytetem. Tak, jak do tej pory wykorzystywane będą parkingi przy ul. Kościuszki (naprzeciwko Klasztoru) oraz przy straży pożarnej. Mimo, że nie ma jeszcze analizy, która oszacowałaby potrzeby w tym zakresie, członkowie komitetu zgodnie stwierdzili, że miejsc parkingowych w centrum jest za mało. Dlatego rozważano zlokalizowanie ich m.in. na działce przy ul. Przedborskiej w pobliżu kościoła pw. Św. Lamberta – to rozwiązanie uznano za dość kosztowne, bo działka jest prywatną własnością. Druga lokalizacja, która uzyskała rekomendację komitetu, to teren miejski pomiędzy ulicami Kościuszki i Reymonta, z planowanym dojazdem między boiskiem i sanepidem i dojściem kładką przez Radomkę.
Radomsko: jak będziemy jeździć w centrum miasta
Kolejną kwestią poruszaną podczas posiedzenia komitetu była lokalizacja parkingów. Przyjęto założenie, że przy projektowaniu każdego fragmentu rewitalizowanego obszaru wyznaczenie największej możliwej liczby miejsc postojowych będzie priorytetem. Tak, jak do tej pory wykorzystywane będą parkingi przy ul. Kościuszki (naprzeciwko Klasztoru) oraz przy straży pożarnej. Mimo, że nie ma jeszcze analizy, która oszacowałaby potrzeby w tym zakresie, członkowie komitetu zgodnie stwierdzili, że miejsc parkingowych w centrum jest za mało. Dlatego rozważano zlokalizowanie ich m.in. na działce przy ul. Przedborskiej w pobliżu kościoła pw. Św. Lamberta – to rozwiązanie uznano za dość kosztowne, bo działka jest prywatną własnością. Druga lokalizacja, która uzyskała rekomendację komitetu, to teren miejski pomiędzy ulicami Kościuszki i Reymonta, z planowanym dojazdem między boiskiem i sanepidem i dojściem kładką przez Radomkę.